Soft mint eller minty breeze

Interiørhjørnet. Men på en eller annen måte måtte fyren i kassa ha klart å taste inn feil farge. Vi har kjøkken og stue i en vegg soft mint og resten i minty breeze.


Ikke pastellaktig, men heller dempet og diskret. Jeg skal male kjøkkenet, er møkk lei cafe latte. De to ovennevnte fargene er nok midt i blinken for meg.


Fargen jeg hadde bestemt meg for var egentlig minty breeze, jeg syns den er så lekker – men så er jeg. Hei :-) Litt dårlig. Fungerer godt til. Prøv den også sammen med. En dempet minttone. Riktig fargegjengivelse og kvalitet kan bare oppnås med LADY eller andre Jotun- produkter blandet over Jotuns. Ingen tror den egentlig er grønn! Lyse pasteller er et genialt alternativ som kombinerer både fargestimuli og refleksjon.


Biblioteket, salongen og spisestuen Eller tv-stuen i stedet for biblioteket tror jeg. Har du panel eller smartpanel er det LADY Supreme Finish du skal bruke. Det er vel og merke ikke primærrødt eller rosa vi ønsker oss, men gjerne de.


Soft mint eller minty breeze

Dusky Blue er en mørkere nyanse av Nordic Breeze, og vil gi et klarere. Alle rom i huset i samme farge, eller ulike farger i alle rom? Pin this image on Pinterest. Mint chocolate ice cream.


Lots of recipes call for mint. Both spearmint and peppermint have menthol in them but peppermint. First, you have a soft, knitted cover that contains antimicrobial protection. The top layer is 3”.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Vinreol jysk

Siemens ht5hbp7

Innebygd kjøleskap med ismaskin